onsdag 17 december 2008

Onsdag

I natt har Nova skällt på att det blåser ute vid flera tillfällen och det är inte så konstigt eftersom det är ett jäkla skitväder, det blåser regnar och är 3 grader varmt.... det ska vara kallt när det är vinter och gärna mycket snö. Hon var lugn fram till väckaren ringde kl 7 och ungarna skulle till skolan så i dag fick jag sovmorgon. Vid 10-tiden tog vi en biltur tillsammans Nisse körde och jag satt i baksätet så Nova och jag kunde ha lite kroppskontakt genom burgallret och det gick alldeles utmärkt, så länge bilen var i rörelse låg hon ner och var tyst men när vi stannade till satte hon igång med sin operett.
Vi får träna att åka bil varje dag en kortare sträcka så kommer det att gå som en dans rätt fort tror jag.
Smileycons! De ringde från jobbet i dag och behöver extrapersonal och undrade om jag ville ställa upp, så jag ska ut och jobba i natt så det blir spännande och se hur hon gör när jag inte är hemma för när jag var och hängde tvätt i dag så gnisslade hon fast att Nisse var tillsammans med henne.....det kommer nog att ordna sig när jag inte är i närheten.
Monica ringde och sa att jag inte behöver jobba och det känns riktigt bra, så nu får vi bara vara hemma tillsammans för jag bara älskar att vara hemma! Smileycons!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att ni börjar få rutinerna att stämma :-)