onsdag 16 februari 2011

Vad har vi haft för oss?

Ja inte specielt mycket kan jag berätta...det har ju varit såå jä**a kallt och så det enda som vi sysslat med är att elda så det är varmt inne.
Så Nova har bara varit ut på korta rastningar även hon har tyckt att det har varit för kallt så vi njuter av att vara inne.
I går fick jag brevet om  klickerkursen som jag anmält oss till startar den 2 mars det ska bli roligt att aktivera sig lite efter lite för mycket liggande på soffan.
I dag har jag ätit något jättegott...kycklinggratäng med pasta och receptet fick jag från Carinas blogg
 det måste ni bara prova super mumsigt.
Nu längtar vi till våren!

1 kommentar:

marie å ture sa...

hej hopp! min matte har åxå införskaffat sig en klicker.... mycket gotta väntas det bli - för att vi ska förstå vad klicket betyder juh ;-)
kramar från turetiger med mattemarie