fredag 26 augusti 2011

Skolstart

med allt vad det innebär...ja det är skönt att den har börjat så kanske det blir lite struktur på livet för de unga.
I morse klev jag upp kl 8:00 och då hade den yngste sonen nyss vaknat och skulle göra matsäck för de ska promenera Lotsstigen mellan Mattjäl och Skeppsmalen och bussen skulle gå 8:30 så det var lite bråttom vill jag lova och den äldste skulle åka kl 9:00, när det var dags såhittade han inte sin börs där han har körkortet den fanns inte i bilen sa han och när jag skulle hjälpa honom att leta ute i friggeboden så fick jag ett vresigt svar ungefär så här  " DEN FINNS INTE....DET FINNS INGET HANDTAG HELLER...DET ÄR ETT JÄVLA SKITHANDTAG"  jaja det är som det är men vet ni vad ...den låg i bilen.
En annan sak jag hade storfrämmene i går...."Dregen" alltså Fozao´s Matador MMXI med kennelmamma och kennelpappa.
Han gjorde sig hemmastadd och hittade ett ben på hallmattan som han sprang runt med och sedan en tennisboll som var lite rolig ocg mattes hjärta var såå duktig med honom så nu håller vi alla tummar och tassar att han och hans bror snart får egna hem.

Inga kommentarer: