torsdag 26 april 2012

Aktiv eller inte det är frågan

Ja inte blir jag det minsta mer aktiv här inte snarare mindre, i allafall när det gäller hundträning.
Det som fyller min tid mest just nu är att ordna inför lydnadstävlingen den 6 maj förbereda det som har med datorn att göra så allt är klart till tävlingsdagen eftersom jag själv jobbar och mina 2 kompisar i tävlingsgruppen ska vara där den dagen.
Det andra som har fyllt mina dagar är att jag ska ut på galej på lördag med mina klasskompisar från 9:an så jag har gjort en facebookgrupp där vi samlat alla som använder detta media för att peppa alla att komma med så totalt sedan djungeltrumman har ljudit så blir vi 19 av 22 som träffs på lördag.
Vi är rätt många som bor kvar på orten så då har jag ordnat Lassebussen så vi blir 10 st som åker tur och retur från Husum, det ska bli så roligt att träffa alla :)
Det här var vi i åk 9 vi som var och tog klassfoto vill säga några fattades :(
Ha de gott

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Kul att se det kortet. Å där står min älskling :) Tänk att redan på den tiden dejtade jag han som skulle bli min man :)
Ni kommer säkert att få jättekul på lördag!
Kram