måndag 18 juni 2012

1:a veckan

Ja då har det gått en vecka med innehållande skolavslutning åk 9 och studenten, men morgonen började med ett sorgebesked...svärfar hade somnat in så det blev en hektisk dag för Nisse framför allt som  först åkte hem till mamma innan han skjutsade Markus till Parkskolan.
När han kom hem därifrån så bar det iväg upp på Husumskolan och medverka vid Antons skolavslutning här kommer några bilder...





 När 9:ornas avslutning var klar bar det iväg ner på Parken för att ta emot studenterna
och jag vill lova att det var väldigt mycket folk så lite svårt att fotografera bland alla plakat och ballonger men här kommar de i allafall...








Jag måste få säga att det var ett fantastiskt väder denna dag som avslutades med ett besök på bårhuset innan hemfärd så när vi kom hem så var vi alla så trötta att vi var tvungna och ta oss en tupplur på nån timme innan middan, ja det var lite om slutet på min första lediga vecka.
Ser nu fram emot många soliga dagar (hoppas jag i allafall).

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Jag beklagar er förlust. Alltid ledsamt när sånt händer...

Stiliga grabbar! Och det var ju härligt att solen var med den dagen :)
Kram