torsdag 9 augusti 2012

Vad vi pysslar med...

Har anmält Nova och mig till en Appelltävling den 18/8 i Ö-vik och jag är inte det minsta orolig över spåret så därför ligger vi i vad det gäller lydnade kanske mest för att matten är så förfärligt nervös så när det är nån som agerar tävlingsledare och komenderar på plan så spänner jag mig och det känner Nova av så hon brukar släpa lite.
Så nu har vi jätteroligt tillsammans  osh tränar flera korta pass om dagen, i går kväll träffade vi Izor och hans matte flör att spåra lite och jag la ett spår på 750 m med 6 apporter + slut på ett relativt blåsigt hygge och vi hade 5+ slut med oss hem.
Efter vi hade gått spåren så fick de busa och jag kan säga att det var väldigt länge sedan det hände senast.




Så vi fortsätter vår träning och så får vi se hur det går...jag ska tro att det är mig det sitter i  :)

Inga kommentarer: