torsdag 3 december 2009

Ska börja jobba

i kväll, en natt tidigare för vi behöver en extrapersonal varje natt och för att jag ska veta  vart jag ska och vad som ska göras för jag körtur två nätter i helgen. Här händer det inte så mycket förrutom alla möten jag måste medverka i och det är som en isgata på vår väg så det är broddar som gäller Nova har sina inbyggda det skulle vi också haft det har varit händigt, jag var på apoteket och köpte broddar och dom är inte gratis vill jag lova 239:- men det var reflex i bakkant på dom och det är suveränt för då syns jag ännu tydligare i mörkret.
I söndags var vi till Solgården som är ett café kombinerat med gårdsbutik och som ligger på "annersia lägda"
och det är två arbetskamrater Angela och Sofia som har öppnat det i den lilla röda stugan hemma hos Sofia.
Jag kan verkligen rekomendera alla att gå dit, det är litet och mysigt med gott hembakt fikabröd, de har även sockeroch glutenfritt bröd och kommer att ha öppet på fram till jul.
3/12-4/12      mellan 10-15 ,
10/12            mellan 18-21
19/12-20/12  mellan 10-18  kl 15 är det magisk julsaga för de små.

Den 12/12 och den 13/12  är de på Julmarknad på Bruksgodset.


Merry Christmas Comments

Click Here for Merry Christmas Comments

2 kommentarer:

Mona sa...

Vad bra att du skrev att det var marknad där då. Det är supermysigt där.
Ha det bra!

♥ Carina ♥ sa...

Ja, vad mysigt dom hade fixat på solgården. Vi kanske ses där fler gånger :)
Kram