söndag 17 oktober 2010

Femte natten

Ja nu var det bara en natt kvar men sedan är jag ledig fram till nästa måndag så det ser jag fram emot och framför allt tror jag Nova ser fram emot att slippa sova dygnet runt med oss här hemma.
Vad ska vi då ta oss för under veckan som kommer?
Jag ska promenera med Acke och Nina och måste försöka ta mig ut i spårskogen också för jag läste precis att Carina och Izor hade varit ut och spårat i dag....trist att vi inte kunde följa med men som sagt det går inte att låta bli och sova när man jobbar natt.
Jag har beställt en Klickerbok från Canis som jag hoppas att jag får i veckan...ska försöka använda mig av klicker  i  träningen av vissa moment
Så när det kommer är det bara att läsa ...Största kramen på er!

1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Skönt med en veckas ledighet för dig nu efter fem dryga nattpass :))
Ses i morgon!
Kramar