onsdag 2 maj 2012

Vilken helg.

Ja jag måste bara få säga att vilken helg detta har varit...jag jobbade natten till lördag och när jag hoppade i säng på morgonen när jag kom hem beställde jag väckning  kl 13:30 så jag skulle få mitt kaffe och lite mat i magen och framför allt göra mig i ordning inför kvällens klassåterträff.
När klockan var 15:55 klev vi på bussen här hemma på varvet för att sedan hämta upp de andra längs vägen
 för att åka mot Harrys för att träffa alla klasskompisar som var anmälda, ja som jag skrivit förrut så var det stor uppslutning 19 av 22 som kom.
Vi satt tillsammans och surrade ett tag innan det var dags för en kortare resa upp till Brux, stort tack till Katarina som hade ordnat att  hennes make och dotter körde oss.
När alla hade anmält sig inne på Brux var det dags för ett nytt klassfoto ska bli spännande när det dimper ner i brevlådan, vid 20:00 var det dags för middag och sedan blev det disco med 80-talslåtar alltså hur kul som helst.
En annan rolig grej (tycker i allafall jag) vi var den klass som var procentuellt mest representerad av alla 9:or i kommunen så vi kan känna oss stolta.
Kvällen gick jättefort för vips var kl 02:00 och bussen gick tillbaka till Husum men innan vi var tillbaka på Varvet var kl 3:30, vi bestämde att vi ska försöka träffas snart igen inte vänta allt för länge och då vara kanske hemma hos någon eller kanske Degersjön med ett knytkalas så man får mer tid att prata med varandra utan att bli överröstad av musiken.
Har sån lust att visa några kort men eftersom jag inte bett om lov så får det vara.
Kramen på er!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag hörde att ni "vann"
Verkligen en bra uppslutning av er klass.
Så kul att träffa (nästan) alla igen :)
Kram

Ann-Louise sa...

Ja vi måste få med fler i 9B gruppen! Lena bearbetar jag... Magnus har jag hittat men han sa att han glömt sitt lösen....Ser du honom nån gång? Ulf, Göran, Per, Jan-Erik borde du väl klara att övertala ;-))

Hörde att du hälsat på Samuel här nere, kul! Då vet jag ju att ni hittar hit ha ha!

Kram