fredag 18 januari 2013

God morgon

Ja som ni ser är det glest mellan inläggen här...men har jag inget att skriva kan så låter jag bli.
I söndags var jag och tränade på plantskolan  och det var stor uppslutning, jätteroligt.
Denna dag hade jag kameran med så jag tog några kort.


 Ni har säkert sett dessa tidigare på facebook men jag tänkte det kunde bli ett litet inlägg i min blogg,
Här nedan är två bilder på söta Goldenvalpar på 4½ månad från Cinderella Lovehouse...man blir inte alls valpsugen.




Till helgen har Nordmalings brukshundklubb rallylydnadstävling uppe på plantskolan men  det tror att det är klart till senast 14:30 på söndag så vi kör träning efter det.

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Fina vovvar!
Hoppas det blir varmare i helgen då ni har er träning för fy sjutton vad kallt det är!!
Kram och trevlig helg!