torsdag 8 augusti 2013

Semestern fortskrider...

Ja vad har hänt hos oss sedan vi kom hem från vår lilla tripp....
jo Nova började löpa 31/7 och jag som grämdes att jag missade anmäla mig till Appellen i Sundsvall den 11/8 innan vi åkte norrut men det var en mening med det ser jag nu.
-----------------------------
När jag stog och hängde tvätt den 2/8 kom gubben med en stor bukett röda rosor vi hade 
10 årig bröllopsdag bara så vackra...

han hade pratat med Jenny på Fröken grön om blåfärgade rosor eftersom jag hade det i brudbuketten med fresia och murgröna,

 men det gick inte att få tag i .
Så fick jag middag på Harrys äta god mat och titta ut över gästhamnen med alla vackra båtar.
----------------------------------
Vad mer har vi gjort förutom njutit i värmen och semestern?
Firat en 50 åring åkt till Umeå på Stora Nolia men mest av allt har vi njutit av att vara ledig och plockat lite kantareller och hallon på våra promenader.
Kramen på er!

Inga kommentarer: