torsdag 5 september 2013

Slut på ledigheten.

Ja då var den slut för den här gången och jag ska börja jobba i kväll men jag har hunnit med en massa saker.
I söndags började jag en fotokurs i brukshundklubbens regi som innebär att jagska kunna lära mig min kameras alla funktioner och jag kan säga att huvudet var ganska luddigt när jag kom hem efter allt prat om slutare,bländare och en massa annat menroligt var det.
Måndag var en hinna i kapp dag med en eftermiddag i byggandets tecken jag gjorde nämligen ett klösträd till kattungarna eftersom jag tycker de man köper är så förbannat dyra.
Här var jag inte riktigt klart det fattades avsatser men här kommer slutresultatet.
--------------------------------------------------------
Tisdagen följdes i hundträningens tecken jag åkte ner till Timrå brukshundklubb och träffade Birgit, Kjell och Maria med hundar och hade vi en trevlig eftermiddag/kväll tillsammans så det var en nöjd Nova med matte som åkte hem den kvällen.

Igår spårades det på förmiddagen med Nina och Acke och vid 1-tiden hämtade jag mormor på Sundhem och tog henne med hem.
Där hade vi samlats syster med barn och mamma för lite fika på altan och sedan vi ätit middag ville hon att jag skulle skjutsa hem henne igen så vid 18:00 var vi tillbaka i hennes lägenhet.
-------------------------------------------
Så dagarna har som ni ser varit välfyllda med aktiviteter så nu känns det inte så farligt att återgå i arbete igen.
Kramen på er!

Inga kommentarer: