lördag 4 juli 2009

Ledig några dagar igen

Så i går var jag och Carmen ner till Ikea vi åkte kl 8.00 och spenderade hela dagen i Birsta det var riktigt mysigt...våra män hade ansvar för att ordna middag till oss när vi kom hem, så när klockan var 17.00 hämtade vi Nisse, Anton och Nova på varvet och åkte till skallören där vi fick oss serverat ett glas cider i väntan på middagen.
Efter middagen gick Nisse och Ingvar en promenad med Nova och var sitt glas i handen och den varade så länge det fanns något kvar i glaset då kom de tillbaka för påfyllning.
Vi fick en trevlig kväll med kubbspel, yatzy och lite kortspel innan vi gjorde kväll och premiär övernattade i sovstugan.
I dag åkte Nisse, Markus med Tomas till Jämtland för att titta på "Jämtrallyt i midnattssol"
så de lär nog vara borta en bit in på natten så Anton, Nova och jag har haft en bra dag här hemma... så nu är det dags att gå ut sista kissrundan för att sedan gå och lägga sig.

3 kommentarer:

Elin sa...

Det låter som att ni haft en trevlig kväll. Men det visste jag redan eftersom jag pratat med dig =)

Kramen på dig!
//Lillasyster

Marie sa...

Hej hej!
Ni verkar ju ha haft trevligt! men hittade du något roligt på Birsta då?
Ha de!

tella90 sa...

Jag hittade mycket smått och gott så som rullgardiner en stekpanna och en hörnbäddsoffa som jag var sugen på den var nedsatt från 4995 till 3500:- men det var inte riktigt läge för det just nu.