torsdag 16 juli 2009

Sköna dagar

I går var Nova och jag och hälsade på Nina och Acke, vi satt ute och drack kaffe och vildarna dansade på bakbenen med varandra så jag hade en trött hund när jag kom hem.
På kvällen fick jag ett samtal av Carina så vi har varit på skogspromenad i Degersjön med Nova och Izor idag de fick springa lösa ett tag men också gå i koppel efter stigen en del av sträckan.
Men som brukligt är vadades det i nått survatten så det blev schamponering när vi kom hem för att slippa stanken.
Smileycons!

2 kommentarer:

Ewa sa...

Åhh, vad mysigt ni har det! Nästa vecka är det lugnare på jobbet så jag hoppas att jag slipper känna mig som en zombie när jag kommer hem. Hatar storstädning!:-( Jag hade tänkt att vi skulle ha en liten valpträff nu när Gerda är i byn.

tella90 sa...

Det ser vi fram emot att få träffa er alla. Kram Lillemor och Nova