fredag 26 mars 2010

Då var det Fredag igen...

Vad jag tycker veckorna går fort de består bara av måndagar och fredagar tycker jag, och så kom det en massa snö igen(onödigt) jag var och tränade lite i onsdags tillsammans med Ewa och Carina vi höll till utanför THP och där hade snön smällt bort så att asfalten var framme, enda nackdelen var att det mörknade alldeles för fort men vi sa att det ordnar sig för vi ställer om till sommartid på söndag och då är det ljusare på kvällarna...men vad fick vi för att vi var optimistiska jooo snöööö i massor!
Det är lite svårt att hitta nått ställe som är plogat och helst ingen trafik runt så man kan träna med vildarna utan koppel men det går mot vår har någon lovat...nu längtar vi ut i spårskogen Nova och jag.
I början av veckan sådde jag tomatfrön och i dag såg jag att de börjar titta upp surprised, så kanske våren är på gång trots allt.
Kram och sköt om er!

Inga kommentarer: