måndag 29 mars 2010

Måndag

Ja då har påskveckan startat och jag börjar denna måndag med Apt kl 17:00 på Äldrecenrum i stan, som avslutas med att vi får träffa alla som ska jobba i nattpatrullen i centrum och södradelen av kommunen och äta något tillsammans, sedan börjar jag den första natten av fyra så jag går av på långfredagsmorron och får vara ledig resten av påskhelgen...mysigt hoppas på sol!
Tro det om ni vill men nu faller det SNÖ ute...igen, vi är så otroligt less på allt snöande Nova och jag man kan knappt ens gå i skogen för all denna vita vara, har man tur så håller skoterspåret för en tungviktare som jag om man håller sig i spåret och inte trampar ett enda steg utanför då har man snö långt upp på låren och då är det lite besvärligt att komma sig fram vill jag lova.
Nu är det bäst att komma igång med nått vettigt innan resan till stan.

2 kommentarer:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Glad påsk från pappa med flock :)

♥ Carina ♥ sa...

Tittar in och önskar Glad påsk!
Kramen