torsdag 7 oktober 2010

Då var

man ledig igen men har dragit på mig en förkylning så man känner sig som om man har huvudet i en hink.
Måste kurera mig så jag orkar åka på utställningen på söndag mest för att vi ska få göra exteriörbeskrivningen, så i kväll när vi har fått in min nya diskmaskin ska jag ta mig en Irishcoffe och ett varmt bad och sedan krypa under täcket fast egentligen skulle jag behöva göra nått med Nova för jag har lite av en galen terv springandes med fleecefilten i munnen här hemma....
Få se om jag orkar köra lite snabba budföringar tillsammans med husse efter vi ätit middag.
Kramen på er!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Krya på dig! Vi hoppas att du orkar träna med oss på lördag.

Carina Sjölund sa...

Krya på dig!Lycka till nu på Söndag :))
Kramar

Nina sa...

Krya på dej, hoppas att den heta Irishen gjorde det den skulle. så du är piggare snart!