måndag 4 oktober 2010

Ny vecka

Ja då var det Måndag igen och jag ska börja jobba i kväll men har dock bara tre nätter framför mig så det känns skönt.
Helgen har flutit på bra Nisse hade födelsedag på lördag så kvällen började med middag ute på altan tillsammans med goda vänner det enda som var trist var att Ewa var förkyld och inte kunde vara med efteråt åkte vi till 
Brux där det var  Tribute to Hårdrock så jag tror maken var riktigt nöjd med kvällen
men jag ringde min bror och fick skjuts hem tidigare än de övriga.
På söndagskvällen skjutsade jag brorsan till Umeå på patienthotellet för han skulle in på operation tidigt i morse och genomgå en 6-7 timmar lång operation av sitt öra så nu väntar jag på sms:et han lovade skicka när han vaknat upp så jag får höra hur det har gått....
Nej nu ska jag åka och handla lite ha en bra dag på er!

1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Ha det så bra på jobbet!Jag är ledig tills på Torsdag :))
Vi måste träffas snart och hitta på någonting med vovvarna :))
Kram på dig