tisdag 5 april 2011

Åter igen....

länge sedan jag skrev något och vad har hänt här sen sist?
Jo jag har jobbat i helgen och som ni vet så bloggas det inte så mycket då, vi stretar på med träningen och har kommit på den belönig vi ska använda förutom godis och det är...
tennisbollar,det trodde jag aldrig innan men  det är nått hon gilla och dessutom kommer tillbaka med så det kör vi på.
Så igår var jag till E och vi åkte upp på vattentornet och tränade och  mattes hjärta är så duktig...utan störning så nu ska vi träna vidare och så småning om lägga på lite störning.
I dag ska vi träffa Izor med matte och träna lite och sedan ska jag åka till stan och kolla synen igen för nu har jag haft mina nya glasögon i mer än en vecka och dom är inte bra och så får jag ont i huvudet så vi får se om det är som dom säger en invänjning-period och att jag ska ge mig till tåls ända upp till 4 veckor.
Ha de bra!

1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Tack för en trevlig träningsstund :)
Ses i morgon!
Kramen♥