torsdag 23 juni 2011

Dålig på att

blogga är jag och vad har jag då pysslat med denna vecka då?
Jo det ska jag tala om...inte mycket till en början förutom att jag var till Ewa och hjälpte henne att ta veckobilder på valparna varit stugvärld på klubben och i går ingenting.
Men i morse följde jag med som medhjälpare när det var dags att veterinärbesikta, vaccinera och chipmärka valparna så nu är de redo för sina nya hem.
Nu har jag kommit hem efter att har gått ett ca 500 meter långt spår som Nina gått ut åt Nova som hon spårade alldeles utmärkt, och Acke fick ett lika långt spår som han klarade galant.
Så nu laddar jag för jobb hela midsommarhelgen.
Glad midsommar!

2 kommentarer:

Nina sa...

Så bra och sååå blöt, haha men det var roligt. Ha de gott.

♥ Carina ♥ sa...

Glad midsommar!
Kram