fredag 17 juni 2011

Här har varit...

bloggtorka vill jag lova men jag har ju som ni förstår jobbat 4 nätter och då är jag inte nån stor skrivare.
På eftermiddagen igår skulle jag åka och handla och då upptäckte jag att börsen var BORTA
 jag letade som en galning i fickorna i arbetskläderna i jobbarväskan och i bilen men den gick inte att uppringa så då var det bara att försöka komma i kontakt med hemtjänsten  och jag hade träffat deras chef på morgonen som sa att bilen jag kört under natten skulle bytas ut mot en bil ur en annan grupp...
jag pratade med en tjej i Björnas grupp i hopp att de skulle ha hittat den innan bilbytet men så var inte fallet utan det var bara att ringa gruppen i L-mon men bilen var inte inne så tjejen som jobbade kväll skulle kolla i den när den kom in och höra av sig.
P ringde efter ett par timmar och sa att den var återfunnen...  hade tidigare  pratat med G som som skulle åka till sitt föräldrahem i Tresjö, hon sa att  hon kunde åka förbi och hämta den om den nu var i L-mon så i dag ska jag åka till henne och hämta den.
 Nu ska jag ta reda på detta berg av tvätt och göra sallad till Markus och hans kompisar som de ska ha med på resan ner till Jönköping där de ska på Dream Hack.

Ta hand om er allihopa!
Kramen från mig.


1 kommentar:

Monkan sa...

Stor panik när börs försvinner.. tur att den återfanns !
ha en fin helg
monika