tisdag 10 februari 2009

En utmaning

Jag fick en utmaning och den var inte det allra lättaste eftersom jag nyss formaterat datorn men jag har tagit en massa kort sedan jag hämtade Nova så det får bli ett av dem... detta är bajspostlåda som Eva som bodde tillsammans med Anders Backlund har satt upp efter våran väg när man kommer från varvsbron, hon satte också upp en vid fiskeparkeringen eftersom det är många hundägare som går runt möcken ett bra initiativ tycker jag.
Jag tog bilden i går när Nova och jag gick och mötte Anton som promenerade hem från skolan.
Jag utmanar: Elin(syster) Den 6:e bilden i den 6:e bildkatalogen och skriva något om den.
I dag var jag upp till Husbyn där tog Ewa och jag en promenad med de fyra trollen i djupsnön som bitvis räckte upp till halva låret och då knäppte jag lite kort.










1 kommentar:

livtaget sa...

http://3.bp.blogspot.com/_pG7eSXBbzCo/SZHb-e5mrCI/AAAAAAAABMY/si76MXbUhKs/s1600-h/DSC00955.JPG

utmaningen :D