tisdag 18 augusti 2009

Lite höststädning och marodören

Frysskåpet i köket är avfrostad, jag har bläddrat igenom nya IKEA katalogen som kom idag utan att bli sugen på att åka till Sundsvall.
Jag måste få berätta en sak ... när jag kom hem i söndags tog jag bort överdraget på dynan som jag har i bilen för att tvätta det, så virade jag ett badlakan runt skummgummi madrassen och la den på golvet i hallen...min lilla älskling lade sig på den med ett tuggben so far so good
Jag hade inte varit i rummet och tittat särskilt länge på tv:n innan jag skulle gå på toa och då hade gullet noppat skummgummin i miljoner små bitar det återstod kanske en halv dyna... när jag frågar vad gör du?? Så ser hon ut som en liten lus, så resultatet blev att jag skulle åka och köpa hundmat idag så då gick jag in på Rusta och köpte en ny dyna och ett plus är att jag har ett extra överdrag när det behöver tvättas.
Där fick jag som har skrutit så över att hon har inte bitit sönder något här hemma....

2 kommentarer:

livtaget sa...

Hahahaha =)

Nina sa...

Hhihihi ja nån gång ska väl vara den första