måndag 8 november 2010

Bilder från i dag

 Jag tog detta kort medans jag väntade på Carina.


 När hundarna gått sitt spår fick de busa lite med varandra och här sitter Nova och kollade på vad Izor hade för sig lite längre bort.


Grabben Izor ligger i mossan och har det ganska bra eller vad tycker ni?

När jag kom hem så läste jag på Facebook att Marianne på Kasaåsen precis hade sett en sån här...
lufsandes över vägen och hon bor inte så långt ifrån där Nina och jag brukar lägga våra spår så i dag var jag nöjd att vi valde skogen i Skillingen.
Man tycker att dessa ska  krypa in i sitt ide så här års men det är kanske inte så underligt med tanke på att klimatet inte är likt som det var förr.

1 kommentar:

Nina sa...

Ja det lät ju kul, trodde dom börjat krypa in i ide´t. å nästan hemma på gårn.