torsdag 4 november 2010

Har inte haft tid

att blogga på ett par dar utan haft fullt upp med fönsterputs och framför allt hundaktiviteter i går gick Carina och jag en långpromenad i skogen så hundarna till stor del fick springa lösa så då hann de förutom en massa bus också jaga några rådjur och då är de stendöva vill jag lova men i stort skötte de sig kanon.
I dag på förmiddagen åkte vi i väg tillsammans med Nina och Acke och lade spår åt varandras hundar, det blev ett spår på ca 500 meter med tre spetsvinklar och fem apporter och Nova tuffar på ganska rejält så jag får bromsa henne ordentligt, hon hade lite svårt i första vinkeln där hon fick snurra lite men redde ut det och plockade alla apporter så både hunden och matten  är nöjda.
Jag har även hunnit med att åka till stan och har köpt mig ett par riktiga löparskor som är vattentäta var ju bara tvungen när jag fick en rabattkupong från Stadium i brevlådan.

bild lånad från Stadiums hemsida.

Inga kommentarer: