måndag 25 juli 2011

Helgen som gått

Ja på fredagkväll tog gubben, Anton hunden med sig på en båttur men jag stannade hemma som ni kanske redan räknat ut....jag gillar ju inte båtar och hav om det nu inte är mamma väder.
När dom kom hem så sa de båda två att det var tur att jag stannat hemma för utanför klubbudden var det 1 ½ meters vågor så  jag var väldigt glad att jag tog det beslutet.
På lördag samlades vi i Skillingen det var kustinträff på gubbens sida och vi började med bad och några åkte ring efter båten och till sist vattenskidor och de var riktigt duktiga. 
Vi grillade medhavd mat för att sedan gå en tipsslinga och den vackra trofén tillföll Mikael och Caroline så nästa år träffs vi i Hattsjö igen.
Bilder från dagen....








I går följde jag E på loppis uppe på Vallen och fyndade en glassmaskin och en garnvinda för 50:- styck.

Inga kommentarer: