fredag 1 juli 2011

Regn och åska

I morse var vi ut i skogen och la ett spår och medans det fick ligga körde gubben Nova och jag rapport efter en stig och det gick riktigt bra...roligt.
När det sedan var dags att spåra så formligen öppnade sig himlen...jojo det regnade lite när vi var klar med rapporten och åskade riktigt rejält så ni kan kanske räkna ut hur blöt vi var innan vi gått spåret klart ja jag säger bara inte en enda tråd på kroppen var torr så jag åkte med Nova i skuffen hem, hon tyckte det var lite konstigt att matten satt i bagaget.
Jag har även hunnit med en tur till valparna och jag kan tala om att de är ena riktiga huliganer alla 4 hängde i mina byxben och tuggade lite på tårna vi passade också på att klippa klorna på dom för dom sitter ju inte stilla precis...men dom är för goa.
Nu sitter jag och väntar på E och B-O som ska komma och äta innan vi ger oss iväg på rockpub på

Inga kommentarer: