söndag 27 november 2011

Personalfest och adventstök.

Kan inte förstå att det blir så långt emellan mina inlägg men det kanske beror på att jag inte har så mycket att berätta...vi gör ungefär samma saker varje vecka vi träffar trevliga hundmänniskor som vi spårar och promenerar  tillsammans med och gör vi inte det så jobbar vi och står i.
Har i helgen varit på personalfest med mina arbetskamrater på i en lokal påVintergatan 7½ som vi döpte det till, vi åt och drack gott och skrattade som aldrig förr och idag har jag försökt få till advent här hemma så nu är det stjärnor och adventsstakar i mina fönster.
Förra året köpte jag en sån dår stjärna på fot som jag hade i köksfönstret och när jag skulle sätta upp den i år så gick den sönder jag blir så ilsken, men strunt i det.
Tänk att på torsdag är det den 1 december alltså inte så många dagar kvar innan 2011 är till ända och tro vad nästa år kommer att erbjuda...ja vi får väl se.

Inga kommentarer: