onsdag 2 november 2011

Veckan går med stormsteg.

Ja då var halva veckan redan gjord och inte har jag hunnit med särskilt mycket inte, men det är klart måndag gick ju bort med att sova lite och tisdag eftermiddag var jag och hämtade mamma som varit på röntgen när jag sedan kom hem var det mat och sedan iväg till spegelsalen för fysträning med Sissela och jag ska tala om att idag känner jag av många muskler jag inte trodde fanns i min kropp.
Så jag började förmiddagen med härlig spårträning med Nina och hundarna och de är såå duktiga....Acke fick många vinklar idag och löste allt jättebra han är ju bara för go den killen när han får på sig spårselen blir han alldeles styv när Nina sa åt honom att lägga sig ner så ja ni måste få se...
 se han vill inte riktigt ligga ner med rumpan sötnöten...

 Och mattes hjärta hon är bara såå underbar...





ja hon blev lite trött innan slutet men tog upp det igen och spårade bra.

Inga kommentarer: