fredag 28 oktober 2011

Jobb och vänstervarv...

ja i kväll börjar jag min arbetshelg och ska vara med brudarna i stan första natten och i morgonbitti ska jag sova en stund på jobbet i en soffa innan jag drar till solänget och ska vara med när Rey, Zäta och Dregen springer vänstervarv....ja jag vet att jag hellre ska sova hemma i sängen för jag har ju två nätter kvar varav den ena är 1 timma längre eftersom vi ska ställa om klockan till vintertid.
Det påfundet har jag alldrig fattat vad det ska vara bra för ställa klockan än hit och än dit allt blir i olag de gamla vi går till brukar tycka det är morgon kl 7:00 och då är klockrackarn bara 6 ja ja det är inte lätt.
Har varit och spårat med Nova och hon är bara såå duktig och tycker det är så roligt, jag måste säga att Izor gjorde ett riktigt bra spår i dag han också  jag klurade till det för honom med en väg övergång det enda han inte gjorde var att ta en pinne som hans matte inte hade tagit i  uten det var bara min doft på den men det är bara att fortsätta träna.

Inga kommentarer: