lördag 15 oktober 2011

Börjar...

komma in i gängorna vad det gäller att ha liten Rey här hos oss och jag ska tala om att han sköter sig exemplariskt  och i morse när vi var ut efter han fått mat då drog han iväg i en jäkla hastighet och försvann men då såg jag att han sprungit bort till postlådorna och när jag ropade så kom han som skjuten ur en kanon så himla duktig, det visade sig att han hade fått följa Nova och Nisse dit när dom hämtade tidningen i går.
När jag dammsugare för nån dag sedan så gjorde han precis som Nova hoppade upp i soffan och tryckte inte för han är rädd apparaten utan jag tror  han härmar sin storasyster.
Visst är han söt!
Ja här är det för övrigt sjukstuga både Nisse och jag har åkt på en rejäl förkylning och vi var till VC båda två igår men det är ett virus men lite hostdämpande fick jag utskrivet att ta till natten för att få sova och jag ger det klart godkänt har bara vaknat en gång i natt.
För hur ska man annars bli frisk om man inte får sova?
Ja vad ska ni ta er för idag?

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja, han är hur söt som helst! Är det en ny familjemedlem eller är han till låns?

Krya på er både du och mannen!
Kram

tella90 sa...

Han är bara till låns och söt som socker <3