tisdag 25 oktober 2011

BOXER *#%

får inte detta jäkelskap att fungera som det ska var i kontakt med dom i går kväll....tidigare har  3:an och 5:an haft dålig bild men efter BOXERS hjälp så existerar de inte längre GRRRR
men nu är det så att de ska skicka en service check alltså de ska betala för att en tekniker kommer och mäter signalstyrkan för att se om det är fel på vår utrustning som vi då får byta ut och kosta på själv.
Men hur lång tid tror ni detta kommer att ta ja det är ingen som vet men nnu till nått roligare jag har varit och spårat med Nova och Rey idag, den lille fick ett lagomt långt rakt spår med gott i slutet sist provade jag med en boll i snöre men det var inte tillräckligt intressant och han är riktigt duktig sötnöten spårade bra.
Nova fick ett  spår på 5-600 meter och hon är så noggrann och plockar pinnarna som hon slarvat med tidigare, man kan se hur roligt hon tycker det är. 
Jag längtar till löpet är över så man kan ha henne mera lös som när vi var nere i Aggösundet i väntan på att få gå våra spår hade det varit trevligt att ha henne med på stranden.



Ja visst ser det härligt ut en frisk förmiddag i spårskogen och på stranden.
Här har vi sötnöten som ska åka hem efter 2 veckors kollo på Varvet  ja jag ljuger om jag säger att jag inte kommer att sakna honom.

Inga kommentarer: