onsdag 18 januari 2012

Höglandssjön.

Förmiddagen i dag innehöll till en början medarbetarsamtal med min chef kl 10:00 så då bestämde Nina och jag att vi skulle ta hundarna på promenad runt Höglandssjön när jag var klar, så vi träffades strax före 10 och hon hämtade  Nova så hon fick åka med Acke i bagaget medans hon uträttade några ärenden så slapp hon sitta ensam 1 ½ timme i bilen på en parkering.
Det var en alldeles perfekt promenad med många människor och dofter så nu har jag en väldigt trött hund.

Jag ska berätta något för er...jag ska under en period gå upp i tjänstestorlek från 64% till 77% från den 
1 februari om det går att genomföra annars blir det från 1 mars och fram till den 31 oktober jag har varit sugen att prova ett längre tag och när jag nu har en arbetskamrat att byta med så har jag min tjänst kvar om jag känner att det inte är nått för mig

Inga kommentarer: