lördag 25 februari 2012

Fröken fräken.

Ja den fyrbenta fröken fräken hittade på en del hyss när hon blev lämnad ensam i går kväll ... kartongen till min parfym var rejält tuggad på och när Anton hade varit på Ica innan de stängde hade hon burit mina glasögon som hon tagit från köksbordet när jag satt in linserna, lagt i bädden och tvättat ordentligt... jag säger bara det vilken tur hon inte tuggat sönder dom (är ju bara lite beroende av dom).
Protester protester men glad var hon när vi kom hem vill jag lova.
Ha en fortsatt trevlig Lördag jag ska ladda för nattjobb jag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lillemor!
Det var ett tag sedan, på tal om glasögon. Jag glömde mina hemma idag, så naturligtvis hade Niko hittat dem. De var inte ett år gamla suck.Jag är ju också beroende av dem så nu famlar jag i mörkret