lördag 11 februari 2012

Påbackad :(

I går eftermiddag var jag till apoteket för att hämta ut medicin  och eftersom parkeringen där bara krymper pga all snö som har kommit så backade in när jag parkerade så det skulle vara lättare att köra därifrån.
När jag sedan kom ut såg jag att det  ena xtraljuset pekade snett uppåt och staget som ska hålla det på plats var en aning deformerat men inget som var trasigt...och då frågar jag mig kändes det inte när den andra bilen stötte i min???
Om personen kände att nått hänt varför lämnar man inte en lapp på rutan eller går in på VC och frågar vem som äger bilen och talar om att det har hänt, det skulle i alla fall jag ha gjort.
För ett par veckor sedan upptäckte jag att kofångaren bak var sprucken det var väl också en parkeringsskada så nu undrar jag vad kommer att hända härnäst??
Men till en helt annan sak
JAG ÄR LEDIG :)

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Synd en sån där gång att ingen ser när det händer och kan ta bilnummret...
En natt kvar sedan är jag ledig ;)
Kram