måndag 19 november 2012

Vaccination

Ja idag har jag varit och vaccinerat Nova så nu har jag en sak mindre att tänka på  :)
Jag kunde banne mig inte sova i natt utan klockan var 4 innan jag kom till ro så jäkla irriterande, så hade jag tänkt vila en stund på eftermiddagen men det blev inget med den saken men det är kanske lika så bra annars är väl sömnen förstörd en natt till och det går ju inte för sig eftersom jag ska har utbildning hela dan i morron.
------------------------------------------------------
I kväll ska jag, Nova, Carina och Izor i väg till Rundvik på klickerfortsättning och då är tanken att man ska bestämma sig för nått speciellt att träna in tex nått moment i lydnaden det ska bli såå roligt och nyttigt för hundarna.
Var på prommenad med husse och Nova i Lördags vi gick stranna och ut till piren här är några bilder.
Jäntvika

Pälslös Nova

Inga kommentarer: