torsdag 1 maj 2014

1:a maj.

Tänk vad tiden går fort nu har vi gått in i Maj månad nu närmar vi oss sommaren med stormsteg.
I går vid  17:30 ringde min läkare från medicinkliniken och berättade att min sköldkörtel har satt igång på högvarv igen...            Jag har sedan i juli 2011 ätit Thacapzol  2 tabletter morgon och kväll som hämmar sköldkörtelns tillväxt + 2 tabletter Levaxin/dag för att inte få för låga hormonvärden...så i slutet av februari så sattes Thacapzol ut helt och jag fick minska Levaxinet till 1tablett/dag i en månad för att sedan sätta ut medicinen helt i slutet av mars och förra veckan fick jag ta de prover som visade att det satt igång på nytt.
Men nog om detta!
-------------------------------------
Nova har det bara bra jag kollar efter tecken på om hon skulle vara dräktig men jag tror vi får vänta tills vi gjort ett ultraljud för att få svart på vitt (men hjälp oss att hålla alla tummar)
------------------------------------
Där vi bor så har vi full koll på båttrafiken så några kort har jag tagit under veckan
 På väg ut...
På väg in...
-------------------
Ett par på Kurre också.



Inga kommentarer: