torsdag 22 maj 2014

Konvalecent.

Här kämpar vi på med att få i Nova mat för utan mat hämtar man inga krafter
 och till det korta rastrundor i koppel.
Igår kväll var jag rädd att måsta vända åter till Sundsvall eftersom hon vid 21:00 hade 40 grader i feber, men efter det att jag pratat med dom där nere beslöt vi att jag skulle tempa henne igen strax före 22 och höra av mig då hade den sjunkit till 39,8 och med det tyckte veterinären att vi avvaktar och att jag skulle tempa strax före 24, om det då hade ökat skulle vi åka in men den hade istället sjunkit till 39,3 så ni kan förstå min lättnad.
----------------------
Idag på morgonen hade den sjunkit till 38,5 så då kändes det som att det vänt och när hon skäller på bilen som stannar på tomten så börjar jag känna igen henne, men visst ser man att hon har ont så de första tre dagarna ska hon ha Tradolan och Losec 1 tablett vardera morgon och kväll
Kramen på er!

Inga kommentarer: