tisdag 25 maj 2010

En dag kvar

innan vi tillsammans med Ingvar & Carmen åker till Tallinn, det känns så skönt att få lämna hus och hem för tre dagar och bara rå om sig själv.
Det enda jag funderar över är hur den yngste tonåringen ska komma sig upp till skolan för det innebär också rastning av hund innan man ska i väg, men vad skulle det göra om han försov sig då?
Han kommer för sent som han aldrig har gjort sedan han började skolan för X- antal år sedan och det kan i och för sig vara en lärpenning att kliva upp på en gång när klockan ringer.
I övrigt har jag fadern som ska komma och rasta Nova och hon ska också få en långpromenad tillsammans med Nina och Acke, det blir nog uppskattat.
Nej nu är det bäst att jag sätter fart om jag ska få nått gjort över huvud taget
Kram på er!

3 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Jag får önska er en trevlig resa!

Birgitta sa...

Hoppas ni får en trevlig resa det är du väl unt, att slippa alla vardags sysslor några dagar kram

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas ni fick en trevlig resa!
Kram