lördag 5 mars 2011

Är jag knäpp?

Kan jag fråga mig själv...vi fick i läxa på klickerkursen att hundarna ska kunna lyfta tassen i boghöjd
 som ett HEJ men jag fixar det inte eller rättare sagt Nova står och tittar som ett fån på mig.
Hon måste tro att matte har blivit skvatt galen är det nån som kan ge mig tips hur jag ska göra.
För hon har ju fattat att klick är = godis.
Har i dag varit och beställt nya glasögon, jag hade ju lånat hem bågar på nätet men jag fegade ur så här ser de progressiva ut
Och här är de paret som jag tog som solglasögon med styrka.

Kramen på er!

2 kommentarer:

Ewa sa...

Hjälp henne att lyfta tassen de första gångerna! Peta lite försiktigt så att hon själv drar upp den :-)

Carina Sjölund sa...

Jag har problem att Izor sätter inte ner tassen.
Vi kanske kan träffas på Måndag och träna lite!
Ha en bra dag!
Kramen♥