lördag 26 mars 2011

Länge sedan

jag skrev något men sedan vi kom hem från fjällen har mitt liv innehållit tvätt och arbete med ett undantag klickerkurs i onsdags och det var jätteroligt, vi fick börja med attvisa upp hur läxan gått så vi tog en hund i taget och började med hund i koppel och  när dom tittade på matten så klick och belöning och sedan samma sak utan koppel och jag kan tala om att jag var mäkta stolt över Nova fast än alla andra mattar gick omkring på agilityplan så kollade hon mig så jag fick klicka och belöna och det resulterade i att hon  kom till mig trots alla andra.
Mattes hjärta.
Annnars har jag jobbat hela veckan och de två första nätterna blev det mellan 27 och 30 mils körninng och då hade jag hemresan kvar på 4,3 mil.
I dag ska vi träna rapport och det ska bli så roligt för det är ganska länge sedan vi träffades så kl 14:00 smäller det.
Och till sist en bild på Nova (vem annars)

1 kommentar:

Ewa sa...

Tack för en trevlig dag i kylan!