tisdag 20 september 2011

I dag för 15 år sedan.

Ja jag minns det som igår...eller kanske inte men jag minns vad jag gjorde i alla fall.
Under eftermiddagen var jag och Markus som då var 3½ år ute och tog upp pären vi hade inte så stort land men  det vi tog upp brukade räcka fram till nyår i allafall...Nisse var med till han åkte på eftermiddags vid 3 så när vi var klar sa jag till M vi går och vilar en stund innan mamma gör middag så sagt och gjort vi la oss på sängen och sedan small det, ja ni kanske inte tror det men det rakt small när vattnet gick si så där halv 4. 
Det var en fredag och då åker farmor och farfar alltid till stan för att handla så vad gör vi med M...jag rigde min bästa vän Ewa och frågade vad hon gjorde...-sitter och äter sa hon
- kan du ta hand om M vi måste åka på BB sen måste du ringa till F och F så dom får hämta honom.
Vi kom in ca halv 5 och 20:18 är han född med kejsarsnitt  3760gr och 52 cm lång och nu har han rännt iväg och är 179 cm så ingen lillpojke längre
GRATTIS ANTON PÅ 15 ÅRS DAGEN!

Inga kommentarer: