fredag 23 september 2011

Vad gör vi ?

Jo vi har varit ut med bästaste Acke och spårat i spöregnet och matten sa att jag var såå duktig ... när vi gjort färdigt så skulle hon som vanligt plocka de där svamparna hon har blivit alldeles tossig och plockar allt hon kommer åt.
Jag ocn Acke har även haft en kvällsdate med lllasyster Zäta i veckan och ett par eftermiddagsdater med brorsan Izor vid vattentornet senast i dag och det var kallt grymtade matte men vad då kallt jag var tvungen att bada i ett surhål jag hittade och ni ska veta att hon gapade på mig...ps ska tala om att en kväll den här veckan rullade jag mig i nå sursvampar så matte var tvungen att bada mig i nått Doveshampoo så då kanske ni förstår varför hon gapade på mig när jag idag tog mig ett dopp.
Ska hon ha det!
sedan var jag tvungen att ställa upp som modell som ni ser är jag lite blöt...


Inga kommentarer: