tisdag 24 juli 2012

Då har det börjat.

vardagen efter semestern alltså... jag startade på söndagkväll mitt första av 4 nattpass och det har gått riktigt bra trots att jag var lite trött första natten.
I kväll bär det av upp till Björna (har bytt åt mig detta) ska bli roligt att träffa alla som vi går till för jag har inte varit där uppe sedan den 7 maj så det är länge sedan.
Jag har fått sålt min Sony kamera på Tradera och kanske fick jag för lite för den men vad ska jag ha den i ett skåp här hemma för när det är nån annan som kan få nytta av den, så den har jag varit och skickat iväg sedan jag vaknade.

Nova och jag var på en promenad och vet ni vad de gula kantarellerna är på gång men de måste växa till sig lite innan jag plockar dom men jag får hålla koll så ingen annan hinner före :)
Guben har tillsammans med hunden plockat 2L hjortron på förmiddan så på fredag morgon ska vi ut och plocka mera för det finns gott om dom säger han.
På återseende!

Inga kommentarer: