måndag 9 juli 2012

Eldkvarn och Thin Lizzy.

Ja i Torsdags åkte vi  mot Sundsvall för en hotellövernattning och gatufesten med artister som Eldkvarn och Thin Lizzy, vi började med en runda på Ikea för att köpa några överskåp som nu blivit en fin bänk på altan kolla här...
visst blev det bra :-)
När detta var gjort så blev det bilköp...
som vi fick lämna hos köparen över natten så då gav vi oss iväg till hotellet och checkade in och sen gick vi och käkade på Stekhuset Hörnan som Ewa rekomenderat
god mat i solen innan vi gick för att lyssna på Eldkvarn inne på festivalområdet
När de spelat färdigt gick vi tillbaka en sväng till hotellrummet för att hämta en jacka för det blev för kallt med kortärmat.
Sedan var det dags för Thin Lizzy
Efter en god natts sömn åkte vi och hämtade bilen och körde ut till Birsta för lite stros på Biltema,
Media Markt och när vi kom till Expert så köpte jag mig en ny kamera en 
Nikon D5100/ 18-105 VR

Så nu har jag lagt ut min Sony på Tradera så får vi se om jag blir av med den.

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilken trevlig tur!
Låg ni på Clarion? Tycker mig känna igen inredningen :)

tella90 sa...

Jajemen det gjorde vi ett riktigt trevligt hotell :-)