onsdag 11 maj 2011

Idag

har det stekts köttbullar så grabbarna har nått att äta i kväll för jag ska åka på Harrys och äta med mina arbetskamrater och sedan är det kunskapskampen det ska bli riktigt roligt.
Igår åkte Carina och jag med hundarna till Nordmalings Brukshundsklubb för tt träna passivitetsträning
och vi hade valt rätt dag det var ringträning inför kommande utställningar så det var riktigt många hundar med förare på plats.

Så jag hade en riktigt trött hund när jag kom hem.
Får jag berätta en sak...
Jag kom med på Lkl 1 den 22 maj trots att jag inte hade betalat in i rätt tid så nu har jag nått att fundera på om jag ska delta eller inte.

2 kommentarer:

Nina sa...

Självklart ska du va me, nu ska här drillas!

Camilla sa...

Vad åt du för något gott?
När jag var där i lördags åt jag kyckling alfredo. Det var SÅÅÅÅ gott.
Kram på dig!