lördag 14 maj 2011

Vinsten och nykterhetskontroll.

Jag hade som alla  andra blogger användare problem igår ...kunde inte kommentera  andras inlägg och framför allt inte skriva några egna.
Jag var ju iväg och hämtade vinsten hos Camilla och hade tänkt lägga ut en bild på den men det funkande först när jag kom hem i morse efter nattskiftet och då var allt för trött för att  skriva något...men här kommer bilden
Har ni sett vilket fint pris jag vann.
Jag har under mina 27 år som innehavare av körkort aldrig blivit stoppad för nykterhet och kontroll av detta körkort  så många gånger som jag blev igår kväll/natt.... alltså hela 3 gånger  mellan 20.30 - 06:15  och vid det sista tillfället tyckte den kvinnliga polisen att jag skulle behålla blåsröret som en souvenir.
Nu laddar jag för lite mat och sedan träning av hund.
Kramen

3 kommentarer:

Camilla sa...

Vilket strul det har varit med bloggen. Men NU ska det väl fungera...för alltid :)
Hahaha..tre gånger...det var inte illa. Hoppas att du var nykter... ALLA gånger ;)
Kram på dig!

Ewa sa...

Vilken natt! Du måste ha varit helt slut i morse, det är jobbigt att blåsa upp deras jätteballong :-)

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till den fina vinsten!
Va? Koll tre gånger på en natt?
Du fick igen för alla år med råge, hihi
Kram