måndag 15 augusti 2011

Ja jag var som sagt en av de 5000 som var på parken och lyssnade på Slade och Status quo och jag kan meddela att det var en fantastisk kväll men jag är lite besviken på mig själv som inte fick med mig kameran denna gång....jo visst hade jag telefonen med men då tog strömmen slut så det blev inte många kort där inte.
I dag är det inte lika bra väder som det varit i helgen men det är varmt ändå och så kommer A och ska köpa studsmattan av oss till sina barn för våra killar har kanske hoppat ett par gånger sedan de satte upp den i våras och så tar den en hel del plats under vintern så det blir skönt att bli av med den...för varför ska man spara på allt i tron att den dag det blir barnbarn så ska det användas ähh va faen då kan man väl köpa nytt när den dagen kommer.
Ha de!

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Vad skönt att du får vara hemma ett tag och samla krafter. Det gör dig nog gott!
Våran studsmatta används också allt mindre och att spara den till ev. barnbarn... näe... känns inte så aktuellt :)
Kram