fredag 12 augusti 2011

Vad har hänt sen sist?

Ja jag har ätit min medicin i 2 veckor och fått vara och träffa doktorn på medicin som sjukskrev mig 1 månad fram till den 11 september så nu ska jag bara ta hand om mig själv och göra det jag gillar som att träna hund mm.
I dag ringde dr om mina provsvar och det verkar som jag svarar bra på medicin mina värden har gått ner så nu ska jag få börja äta Levaxin så jag inte  får för låga halter i kroppen.
I morgon ska jag på en loppisrunda för att sedan som många andra åka till Parken och lyssna på Slade och Status Quo...men har ni känt att det är som höst ute, i morse var det bara 4 grader kl 5:00 huvva jag vill ha sommar ett tag till.
Ha de så höres vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att det börjar att ordna sig med hälsan. Vi syns på mentaltestet.
Birgit o Navarre