måndag 22 augusti 2011

Långt mellan gångerna

som det skrivs i bloggen och vad har vi haft för oss då?
Jo i Fredags träffade vi Nina och Acke  för att spåra  och det gick väl si så där men vi hade nog trötta hundar i alla fall sedan tog jag och fixade  domargåvor till det lägre spåret och jag vill bara tacka Sofia som hjälpte mig med den saken, sedan bar det iväg till klubben för att lämna det som jag bakat, gåvorna och Lokan jag köpt....passade även på att göra några budföringar  eftersom jag hade guben med mig.
Lördag så träffades Carina och jag med hundar i Tredjeviken för att ta en promenad mot Utås och när vi kom upp en bra bit så möttes vi av ...
 Den kanske var 30 cm och en jäkel på att fräsa sedan gick vi en bit till och där ringlade sig en liten rackare snabbt över stigen.
och här syskonen vad annars... Nova har där vadat i ett myrhål så när vi kom hem var det duschen som gällde.
Söndag  var jag uppe i ottan för det var lydnadstävlingar på klubben, Erika och Jenna skulle tävla och jag agerade allt i allo och det flöt på riktigt bra men det var ett par stycken som var tvungna att åka innan prisutdelning pga jobb, match och barn som var ensamma hemma.

Lkl 1   Josefin till höger fick äntligen sitt uppflytt...hon var 2 poäng ifrån på lördagens tävlingar i Ö-vik
Lkl 2
Elit

Inga kommentarer: